Arbejd med

Registrering af udstyr og service

  • Samlet overblik over alle aktiver
  • Serviceplanlægning og automatiske påmindelser
  • Registrering af servicehændelser

Alle oplysninger ét sted

Har du mange aktiver, der skal kontrolleres, serviceres og dokumenteres for at opfylde jeres interne og eksterne krav? Ved at samle alle oplysninger ét sted får du et klart og struktureret overblik.

Fordel ansvar, og skab klarhed

Du kan tildele ansvar til dine kollegaer og sikre, at alle ved præcist, hvad der skal registreres. Det skaber struktur til arbejdsopgaverne og gør det lettere at holde styr på alle aktiver, så ingen hændelser overses.

Optimer vedligeholdelsesprocessen

Du kan planlægge faste serviceintervaller og få automatiske påmindelser, så udstyr bliver serviceret til tiden. Du vælger selv, hvilke data der skal dokumenteres, fx om det drejer sig om servicering, kalibrering eller reparation. Fejl eller afvigelser kan håndteres rettidigt, og alle kan følge med i udstyrets status, så I sammen sikrer, at alt fungerer optimalt.

“Før manglede vi et samlet overblik over anlæg og maskiners logbøger. For os er det værste, der kan ske, et nedbrud eller nedetid i produktionen. Vi har nu ét sted, hvor vi altid kan finde den nyeste information.”
– Rikke Karkov Hansen, Kvalitetskoordinator, Vikima Seed

Funktioner

  • Komplet procesforløb
    Skab struktur med klare trin fra registrering til opfølgning og afslutning
  • Oversigter
    Få overskuelige oversigter over alt udstyr og tilhørende service
  • Vedhæftninger
    Tilføj vejledninger, fakturaer, garantibeviser og meget mere
  • Automatiske påmindelser
    Planlæg serviceintervaller, og send adviseringer til de rette kollegaer
  • Versionskontrol
    Hold styr på tidligere versioner, og følg historikken med automatisk versionsstyring
  • Sporbarhed
    Følg aktiviteter og ændringer i platformen. Det understøtter jeres compliance
  • Tydelig dokumentation
    Følg status og fremdrift i realtid, og dokumentér hele forløbet undervejs
  • Klar ansvarsfordeling
    Tildel ansvar og opgaver direkte på platformen
  • Nøgletal
    Følg udviklingen med nøgletal, der understøtter jeres målsætninger
  • Årsoversigt
    Planlæg, og få overblik over opfølgning og indsats hen over året
  • Tilpasning
    Tag værktøjet i brug med det samme, eller tilpas det til jeres behov
  • Byg egne løsninger
    Byg egne formularer, og vælg selv, hvilke data der skal indsamles

En del af en samlet løsning

Værktøjet til håndtering af udstyr og service kan benyttes sammen med platformens øvrige værktøjer. Du kan for eksempel knytte et udstyr til den specifikke procedure, risikovurdering eller værktøjet til afvigelseshåndtering.

D4InfoNet er udviklet som en samlet løsning, der styrker arbejdet mod kontinuerlige forbedringer og virksomhedsledelse baseret på best practice-principper – på tværs af hele organisationen.

Vil du vide mere?
Kontakt vores specialister

Kontakt os for en uforpligtende snak om jeres muligheder. Vi viser gerne, hvordan vi har hjulpet andre, og hvordan vi kan hjælpe jer.

Kristian Wisborg Abildtrup

Kristian Wisborg Abildtrup

Department Manager Sales

Kurt R. Jensen

Kurt R. Jensen

Key Account Manager